This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Saturday, January 06, 2007

Noen bilder fra jula







Jula er over. Siste gjest har reist (om han enn sitter fast i Madrid), og det er på tide å forberede normallivet. Opp 4 timer tidligere, raskere tempo. Faktisk får man GJORT noe da - i motsetning til i ferier ... da man kan gå igjennom en hel dag uten at det ble gjort annet enn å spise og lese. Jeg kjenner at jeg har blitt litt rastløs, og at det skal bli godt å ta fatt på hverdagene igjen. (Minn meg om det når jeg klager senere..) Vi har skrevet nyttårsbrevet og sendt det ut - de fleste.. og nå legger jeg ut noen flere bilder. Appelsiner - det er julestemning det - og bare si ifra om dere vil ha bananer - vi har mer en nok.. Her er det godt og varmt ute, men som dere ser - ganske kjølig inne - da er det godt å ha dyne og sjal :) - jeg leste 3 bøker i jula, satt oppe til 4.30 ei natt. .. jeg har ikke så lett for å legge fra meg ei bok når jeg har begynt på den - Karen.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Har dere kjøpt dere plastikk juletre? Skamme seg :P

Kom David seg hjem igjen? Stakkars gutten sendte meg meil., og ved en tilfeldighet, skjekket jeg mailen min fem minutter sebnere og fikk svart.

2:13 am

 
Anonymous Anonymous said...

PS: Er Eldest bra? Jeg har akkurat lest ferdig Eragon...

2:14 am

 
Blogger B-gjengen said...

Hysj på deg om juletreet.jeg trassa meg til det og det var kjempefint og jeg har ikke dårlig samvittighet for det!! David kom seg OMSIDER hjem og det er en lang historie. Det er utrolig hvor lite hjelpsomme folk er når du ikke har penger. Men fra flyplassen her fikk jeg ordna ny bilett og hotell med henting og bringing i Madrid - til slutt. Nå sitter han på flyet og lander i Oslo ganske straks og skal til DAniel og så med tog til Bergen imorra. 3 dager forsinka.

10:15 pm

 
Blogger B-gjengen said...

ps - selvfølgelig var Eldest bra og jeg syns filmen var helt grei også. Boka har en interessant "slutt" og det gir et pluss. spent på fortsettelsen. Karen

10:18 pm

 

Post a Comment

<< Home