This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Monday, September 04, 2006

Er det varmere i glohaugen?

Det er varmt her. Veeeldig varmt. Kalima. Sola har gjemt seg bak en grå dis og det er vondt å puste og det svir i øynene. Jeg lurer på hvordan det er i Afrika? - og hvordan de flyktningene som nettopp kom hadde det ute i båtene sine. Vi holder oss inne under de nye takviftene. Jeg har holdt meg på jobben så lenge som mulig inne i aircondition-brakka. Vi har bare vært noen småturer ute for å lete etter vår egen flyktning. Tequila har gravd seg ut av buret og er på vift i frukthager. Amalia ringte nettopp og sa at naboene hadde sett henne igår og vært hos polisen. Sukk. Erik er hos Lilleulv og låner stige i tilfelle vi finner henne, og må ellers gå og godsnakke med onkel imorra. Vi ønsker ham lykke til!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lykke til med å finne tequila, ikke la henne komme i hendene på de slemme naboene.. de er vel redde for henne stakkars siden de ringer polisen. Vi skulle gjerne ha litt av Afrikas varme vi å.. det blir bare kaldere her. Hvem er Lilleulv forresten..

7:01 pm

 
Anonymous Anonymous said...

Jepp, vi får håpe hun dukker opp igjen. Lilleulv, er ikke det han lille tyskeren(?). Jeg vil goså ha litt varme. Jeg og G sitter hjemm eog fryser og er forkjøla. Men ellers alt bra ;)

8:43 pm

 

Post a Comment

<< Home