This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Wednesday, September 20, 2006

Den lille prinsen

Paul har laget dukke på skolen. Siden jeg alikevel skulle dokumentere
prosessen, tenkte jeg at jeg kunne legge ut litt her. Den ble ikke
så verst :) Meeeen, det gikk visst ikke. Så da finner dere bilder under "Paul kunst"
på linja til høyre...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oi oi fiN dukke (med stor N), men du har forandra hudfargen.. den var jo så kul.
Kan du komme til meg å ha dukketeater?
hilsen Emilie som sitter å kjeder seg.

6:38 pm

 
Blogger B-gjengen said...

hei Paul! Det var gøy å gå inn på sida di!! Så flink du er til å tegne!! Har du tegna ALT som er der? Jeg syntes "Lady in the lake" var kjempefin. Egentlig ALT. Flinke gutten!! Mum.

1:23 pm

 
Anonymous Anonymous said...

Em, du må nok vente litt. Den står utstilt på biblioteket på skolen. Og, ja mor. Har nok tegna alt (helt selv :D ).

1:44 pm

 

Post a Comment

<< Home