This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Monday, June 20, 2005

Nytt kjøleskap

Amalie (husvertinne) og jeg drar på torsdag og velger ut nytt kjøleskap. Endelig! Vi har klagd på det vi hadde siden oktober i fjor. Det hadde en dure-pause fra november til februar/mars, men etter det har det "sunget" høyt og jevnt. Forferdelig irriterende lyd og forferdelig frustrerende å krangle med butikken på spansk. Amalie og Pedro overtok klaginga og nå etter noen måneder så har vi altså "vunnet" et nytt kjøleskap. Jeg skal spandere middag på Amalie i Arguineguin. Torsdag er ellers St Juan og bål og opptog og greier nede i Puerto Mogan. Vi blir med på det, tar noen bilder og prøver å "poste" de. Flotte bålbilder, Paul - du får også nytt kamera fra fabrikken vet du - tatt bare vel et halvt år (iallefall har de ringt og sagt at du får det, og at de skal ringe tilbake når de har det :)) Karen

1 Comments:

Blogger B-gjengen said...

Gratulerer med nytt kjøleskap. Nå har jeg fått igjen karakterene mine. strøk desverre i Norsk, men fikk A(!) i Pedagogikk. Ganske bra, men kjipt å måtte ta norsk eksamen igjen til neste år. Ellers er alt på topp. I dag har jeg fått mast meg til å prøve dreie maskin. Kjempegøy. Har store ambisjoner om å lage et stilig sverd til minstemann her. Får se hva det blir til, og hva jeg får til...

PB

7:19 pm

 

Post a Comment

<< Home