This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Sunday, June 19, 2005

Ferdig med eksamener for i vår..

En skål for alle som har fullført eksamener i vår !! Irene - ferdig lærer - GRATULERER. Lykke til i jobbsøking. Paul - første runde (år) på førskolestigen. Emilie - kunstfag. Meg selv - spansk.
hilsen fra Karen

3 Comments:

Blogger B-gjengen said...

Ja, så hvordan gikk det med spansk eksamen? Jeg fikk D i matte. Egentlig glad jeg sto, men det var en kjip karakter. Får svar på norsk eksamen i morgen, og pedagogikk eksamen på onsdag. Blir spennende. Håper jeg slipper å ta opp igjen norsk til neste år.

Hilsen minstemann

PS: Hvordan går det med bestefar og bestemor?

9:26 pm

 
Blogger B-gjengen said...

D til meg også. Glad jeg stod. Verste eksamen hittil. "Drabelig god" - er det ikke det det står for da?

9:59 pm

 
Blogger B-gjengen said...

Jo, vi sier det. Har ikke fått norsk karakter enda, selv om jeg skulle fått det på mandag... pussig. Håper jeg ikke har strøket.

PB

11:14 am

 

Post a Comment

<< Home