This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Saturday, October 01, 2005

Lørdagsformiddagstemning fra Mogán

Det regnet i går kveld og nå ligger skyene og koser seg og vrir og vender på seg rundt fjelltoppene her. Det gjør ingenting. Faktisk ganske pent å se på. Lufta var full av støv og det er fortsatt 24 grader. Erik sover. Han har nattevakt-helg på Los Teques. Jeg skal lese om globalisering og forberede meg på enda en ny spansk maraton. Det ser ut som mesteparten av pensum fester blikket på Den Dominikanske Republikk og Haiti. Faktisk interessant, om jeg bare ikke måtte skrive om det på spansk etterpå. Men, jøss, jeg lærer masse. Om alt går vel, er jeg ferdig 2. januar. Det blir altså en fredelig lesehelg på meg, og imorgen tar jeg meg en tur i pensjonistklubben og spiller ludo. Hva skal dere gjøre i helga?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home