This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Friday, August 26, 2005

En regnvåt hilsning fra Bergen

Hei hopp, nå er det nye skoleåret i gang. Gunnhild har startet på univeristetet (fysikk), og jeg er fortsatt på lærerhøyskolen. Vi har endelig somlet oss til å annskaffe internett, så nå får jeg mer tid til å legge inn innlegg og bilder her (når kameraet en gang kommer). Ellers så er det gratis båt tur til newcastle neste torsdag, og en tur med danskebåten uka etter det. Mye reising med andre ord. I september skal jeg på dukke teater festival i Kristiansand, så det blir jo også spennende. Det var igrunn ikke noe mer å si. Håper alle har det bra, og koser seg der de er. Nå skal jeg spise (magen romler).

Hilsen minstemann

2 Comments:

Blogger B-gjengen said...

Hei Paul. Jeg ringer med jevne mellomrom til kameradamenog hun har selvfølgelig nettopp sankket med fabrikken og ja da veldig rart og sent og dessverre og ring igjen. Skal ta en razzia snart igjen.

11:25 am

 
Blogger B-gjengen said...

Stakkars Paul som ble syk og ikke kom til Newcastle. Men - du er ung, og det går flere båter.

4:27 pm

 

Post a Comment

<< Home