This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Thursday, January 12, 2006

Nytt år.

Eksamen er sendt inn og de siste julegjestene er reist. Mor og far er tilbake i et stort og tomt hus. Så stille det er her! Internet er borte. Det er fordi jeg lot meg overtale av en selger til å bytte for deretter å ombestemme meg, men tenk - det er for sent og vi må sikkert betale for det også!! Det = ingenting. Jeg sitter nå på jobb-PC og skriver. Skal danse om en time. Nå kan jeg nesten alt forresten!! Jeg henger med både til høyre og venstre og tramper nesten alltid takta likt som de andre!! :) Det begynner å bli litt gøy. :) Etter dansen blir jeg traktert med spekemat i heimen er jeg lovet. Gleder meg til det. Jeg har fyllt på med diverse skrap idag og har et rimelig høyt sukkernivå i blodet. Skulle ikke jeg begynne på et nytt og bedre liv etter nyttår da!? Trim og sunn mat og nye bukser på salg!? Hmmmm... imorra!!

1 Comments:

Blogger B-gjengen said...

Internetten kommer nok tilbake skal du se ;)

-Paul

9:46 pm

 

Post a Comment

<< Home