This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Monday, November 07, 2005

Litt julestress - altfor tidlig.

Idag har vi planlagt juleunderholdninga på skolen. Nå nærmer det seg - og jeg må innrømme at jeg kjenner et lite stikk av panikk når tanken jul og julegaver streifer meg. Jeg vil så gjerne tenke på hver og en i ro og fred, men ender opp med stress. Til jul i år ønsker jeg meg gode ideer som fikser alt det der.
Nok om det. Vi vil vise dere sommerfugl-larvene og puppene våre. Er de ikke fine?

1 Comments:

Blogger AnitaH2 said...

Prøver å ikke la meg gripe av panikken. Har i det minste kalenderen nesten i boks, jenter er mye lettere å kjøpe småtteri til enn gutter! Og storebror har proklamert at han også vil ha julekrybbefigurer i år også. Jeg tenkte å resirkulere dem i innpakket versjon til ære for hun som ikke har deltatt før, men han ville tydeligvis ikke gi slipp på eierforholdet! Egentlig er det jo flott at guttungen heller vil ha noe vakkert om igjen enn nytt juggel! Det er ellers ikke slik det pleier å være... Julekrybba er forresten fra Rocasa... :-)

10:36 pm

 

Post a Comment

<< Home