This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Monday, July 04, 2005

Gunhild i farta og Paul med lue?

Jeg var inne på Barmen.no og mener jeg dro kjensel på noen. Mange fine bilder - men jøss det så kaldt ut!! Savner dere varmen unger? Jeg må elles si at det ser ut som den mennesklige varmen og samholdet på Barmen er svært så bra.

2 Comments:

Blogger B-gjengen said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:15 pm

 
Blogger B-gjengen said...

Tja, har hvert litt solskinn i det siste. Var faktisk noen som vågde seg ut i vannet (med våtdrakt). Ellers så har jeg hvert en tur i Florø og besøkt Lene (hun var på besøk hos søsteren). Skal sikkert hilse masse. Nå holder vi på å spyle fjøset så det blir rent og pent. Kjempegøy jobb. Har en høytrykks spyler som man spyler veggen med, og alt ku ekskrementet flyr i alle retninger. Etterpå ser man ut som man har hvert på spa og fått gjørme behandling.
Men nå jeg må gå å jobbe. Vi snakke siden. Hade bra fra Paul

5:15 pm

 

Post a Comment

<< Home