This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Saturday, January 23, 2010

Nyttårsforsett

Det var en nyttårsbegynnelse som en fanfare fra lille Simen (velkommen, forresten, og vi sees i februar) men nå har bestemor begynt på nyttårsforsettet, og det er å skrive mer på blogg. Jeg har krangla en stund med nyttårsbrevet som blir alt for stort og sendes i retur fra diverse inbokser. Jeg har lært en gang å krympe bilder, men må nå ta meg sammen og prøve å huske hvordan jeg gjør det. Det kan ta litt tid, da det er litt av hvert som skal gjøres om dagen. Skal vi se; terminslutteksamen i spansk og noen oppgaver jeg fortsatt ikke har skrevet med siste frist eksamensdagen, HMS - representant på jobb blitt (verneombud het det før), jobben min som klassestyrer for en liten 1. klasse (men vil jo gjøre det skikkelig) og de timene jeg har i spansk og engelsk med andre elever. Ja og norsk-kurset med Juan Carlos på kvelden. Folkedans borti veien her. Man burde trene litt, ... vel iallefall, - jeg skal poste hele nyttårsbrevet as a start her, og så får vi se. Jeg er ellers blitt mye flinkere til ikke å bli stressa og og nyte hverdagens perler. Ferske appelsiner på finkaen til Pedro og Amalia idag. Det var deilig. Pedro kom etterhvert, og jeg fikk med meg en mano, en hånd, med bananer ( 12 - 15) og noen appelsiner til. Matet sauene og prata litt med de og koste meg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home