This is our meeting-place. Mr B, Mrs B og the tre Billy B´s. Come, sit down. We have som stories to tell. Mum set the table. She started writing. Hopefully we will share many a nice tale in here. For more info; see first blog posted february 2005.

Saturday, June 23, 2007

Ingen 50 årskrise


Helt siden "Rolig Reidar" eller Easy Rider gikk på kino i 1969 med tvilsom moral, men med stilige sykler har vel mange med meg hatt lyst på et kjøretøy. I juni kjøpte jeg en Cruser 125cc, - et sted må en jo starte. Her som det kan kjøres hele året, kan det bli mye moro. Litt uvant enda, men jeg koser meg.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dritt tøff fatter'n! Stilig med hjelmen, visste ikke at du hadde den fortsatt. Kanskje ikke like trygt som de nyere modellene? Skjør forsiktig, og god tur til dere begge (NZ)!

12:19 am

 
Anonymous Anonymous said...

Born to be wild med Steppenwolf har vi hørt mange ganger i stua på Elverum Erik. Du har vært vassen i aua og drømt om sykkel.
Gratulrer med ny sykkel og drittøff kubejakke. Jakka har i tidligere tider opplevd tett mot 300km/t, så noe støv skulle det ikke være der. Med den hjelmen mangler du bare et gjøkur på ryggen.
Neste gang jeg kommer nedover på besøk må vi ta oss en sykkeltur i fjellheimen.
Kjør pent og husk refleks.

6:48 pm

 

Post a Comment

<< Home